El passat 5 de maig, els alumnes de 5è de l’Espluga de Francolí van venir a Valls i, juntament amb els alumnes de 5è de l’escola, van participar en la cantata dels 200 anys Vedruna al Centre Cultural. També hi van assistir la resta d’alumnes de l’escola, l’equip de mestres, l’equip directiu, i les famílies que van gaudir molt de l’espectacle.
Uns dies després, el 8 de maig, va ser el torn dels alumnes de Valls, que es van desplaçar a l’Espluga de Francolí per interpretar la cantata al Casal, també davant de les famílies i la comunitat educativa.
La cantata, titulada “Kim-A de Mart”, explica la història de Kim-A, un personatge que viatja fins a Mart i descobreix com s’hi viu amb l’ajuda del robot RAP. A través de les cançons, es treballen valors molt actuals com la solidaritat, la cura dels altres, el canvi climàtic o l’acceptació de les diferències, tot recordant també els ensenyaments de Joaquima de Vedruna.
Va ser una experiència molt especial i emotiva per a tothom, i la cantata va ser tot un èxit!





