Divendres, 22 de juny, vam celebrar a l’escola la festivitat de Santa Joaquima, enguany marcada també pels 200 anys Vedruna. Va ser una tarda molt especial en què tota la comunitat educativa va poder gaudir d’activitats, convivència i solidaritat.
Els alumnes de 6è de primària van ser els encarregats d’organitzar i dinamitzar diferents tallers i propostes per a la resta d’alumnes de l’escola. Els infants d’infantil van participar en grups barrejats en activitats com contacontes, maquillatge, tatuatges, polseres, construccions, esports i ball.
Pel que fa als alumnes de primària, van poder moure’s lliurement pels diferents espais i participar en tallers de construccions, dansa, maquillatge i tatuatges, relaxació, banderoles i polseres, esports i la cúpula, entre d’altres.
La jornada va acabar amb un berenar solidari obert a totes les famílies de l’escola. Per poder gaudir del berenar, les famílies feien una aportació solidària destinada a la construcció d’un centre d’acollida i formació per a infants i joves gestionat per la comunitat Vedruna del Congo, a Kinshasa.
Va ser una tarda plena de somriures, participació i valors compartits, en què vam continuar celebrant plegats aquests 200 anys d’història Vedruna.





