Els alumnes de 4t de l’escola han participat a la iniciativa europea Let’s Clean Up, una acció que vol conscienciar sobre els residus que es llencen de manera incontrolada a la natura i fomentar el respecte pel medi ambient.
L’activitat es va fer al Torrent de la Xamora, on els nens i nenes van recollir diferents residus que van trobar a l’entorn natural. Després els van classificar i pesar, i així van poder veure de manera més clara la quantitat de brossa que pot arribar a acumular-se en aquests espais.
Finalment, es van reunir a la plaça del pati amb la resta d’escoles de Valls per compartir l’experiència i els resultats de la recollida. Va ser una jornada molt enriquidora que va servir per prendre consciència i reforçar la importància de cuidar el nostre entorn.








